Vetoomus Zaherin perheen käännyttämistä vastaan

Ville Komsi

/ #55 Puhuitte ympäri

08.05.2011 13:04

Mietin hetken, mikä tämä juttu on, ja tiedänkö siitä tarpeeksi.

Kiitos kaikille teille vastustajille. Teidän ansiostanne ymmäsin taas, minkälaisten kakaroiden (anteeksi, henkilöiden) seurassa elän. Allekirjoitan vetoomuksen. Teen sen jo pelkästään siksi -- vaan en pelkästään siksi -- että tänne tulisi vähän parempia ihmisiä kuin te.

Teille vastustajille toivon vilpittömästi pakolaisen kohtaloa. Lähtekää vaikka Pohjois-Koreaan näyttämään miten kyvykkäitä, ahkeria ja mainioita ihmisiä olette. Voisin tehdä diilin väestönsiirrosta Kim Il-jongin kanssa: ottaisin oikein mielelläni vaikkapa kaksi pohjoiskorealaista vaihdossa aina yhtä teikäläistä kohden. En nytkään suomalaisena tunne kuuluvani samaan kansaan teidän kanssanne, en samaan rotuunkaan.

Vielä kerran kiitos, että vakuutitte minut. Voin sitten varovasti puhua puolestanne, jos pyritte takaisin sieltä P-Koreasta ja lupaatte olla oikein kiltisti. Ehkä siihen mennessä olette jotain oppineetkin.

Kaikkea hyvää Zahereille.

En käytä nimimerkkiä, ja halveksin syvästi niitä, jotka tällaisessa asiassa käyttävät. Tuntuu siltä, kuin teloituskomppania vetäisi huput omaan päähänsä niin kuin entisajan pyövelit.