Vetoomus Zaherin perheen käännyttämistä vastaan

Vieras

/ #57 ...

08.05.2011 22:25

"Se vaati rohkeutta ja uhrauksia kuten kaikki suomalaiset tietävät"
joo suomalaiset viissii tiesi ku synnytty kultalusikka pers eessä. me ei tiedetä p*skaakaa siitä mitä monet muut jostai muualta uhrauksista ja rohkeudesta. helppoha se on ajatella noi s**tanan itsekkäästi
"Työvoima argumentti on aivan älytön, koska suomessa on jo nyt helvetisti työttömiä. Lisäksi kokoajan valmistuu lisää koulunpenkiltä opiskelijoita työttömäksi. Mihin me muka tarvittaisiin näitä ählyjä, jotka eivät välttämättä edes työllisty." Joo elämän tärkein asiahan on se työllistyminen ja sehä on se ihmisen arvo.. , jokainen ihminen on tärkee. Meilläpäi ihmiset on iha itseis arvoja. Ja ehkä noi ihmiset on iha tärkeitä kaikille niiden ystävillä ja ihan sitäki vaa niillä tehää täälä. Et painu ite helvettii. "oma kansa kärsii" kuvitteletteko olevanne parempia jos ollaan valkosia?! Tai satuttu syntyy suomessa? Joo elämä on epäoikeude mukasta, mutta te ette tiedä siitä p#skaakaa.Ollaan niin itsekkäitä ettei nähä omaa nenää pidemmälle. Tollanen että puhutaa meidä rahoista, ja meijä verorahoista plää plää on syvältä anuksesta, noi ihmiset sentäs yrittää v**tu eikä satu voimaan sille mitään, että mitä kaikkee p#skaa niitte niskaa oon kaatunu, mutta kyllä vaa suomalaisia juoppoja elätetää mielellää, ne ois sentäs saattanu voida ite jotain tilanteellee ja eduskuntaa ostetaa torkkupeittoja. Et voisiha sitä vaikka alkaa ihmiset ajattelee et siinä ku me valitetaa et onpas tä tiä huonossa kunnossa ja vaikka ku joku näkee vaikka tapaturma ni kiikutetaa terapiaa ja tie kunnost voi valittaa.. Ni jossai muualla mietitää et mistäs sitä tänää sais ruokaa ja jokkut näkee OIKEESTI kamalia asioita ja ei mihkä terapiaa pääse. Siinä ku me lutataa lämpimäs suihkus puoli tuntia joku ajattelee et pakko juoda tosta likasestalammesta toivottavasti en kuole. ja jonku on turha tulla N ussii pilkkua ku noi oli vähänniinku vertauskuvia jos te tajuutte. Ja itekki ollaa vissii elintasopummeja ku ei muuteta mihinkä misson elintaso huono.
#55 Puhuitte ympäri <-- tossa oli sitä asiaa!

Haistakaa rasistit pitkä p a s k a! Hankkikaa empatia kyky.
Keittää tollasii. Ja te jokka vetootte lakii et sitä on noudatettava voin väittää että itekki ootte sitä rikkonu. Tekopyhyydellä ei pitkälle pötkitä.