VAARALLISTEN KOIRIEN OMISTAJAT KURIIN!

väsynyt ja kipeä.

/ #46 oma koira vaarallinen- niin isäntäkin!

24.09.2013 17:30

kerron oman rapaukseni,Meillä 9-vuotias poliisikoirakoulun testit reputtanut, agressiivis-passiivinen saksanpsimenkoira.
On vakava eroahdistuneisuus, hoidettu esim.sitruunapannala, rauhoittavalla( serotojiini/laventelipannalla), aktiivisella yksinjättöaltistuksella eläinlääkärin ohjeiden mukaan.

ongelmana on jatkuva LIIAN VAHVA PAIMENNUSVIETTI, HALLITSEMATON IMPULSSIKONTROLLI,JATKUVA VETÄMINEN ( KÄYTETTY KAIKKI TARJOLLA OLEVAT KEINOT VETÄMISEN EHKÄISEMISEKSI SEKÄ 3 ERILAISTA TERAPEUTTIA; LOPPUTULEMA; KOIRA ON PÄÄSTÄÄN SAIRAS.
No, tämähän on selkeä juttu - vaan kun koiran pääasiallinen hoitaja on maanis-depressiivinen, hyvätkään neuvot eivät auta.

Onko keneläkään tietoa, miten tällaiselle omistajalle saa eläintenpitokiellon?

Tällä hetkellä mul on kolme kylkiluuta osittain murtuneet, koska eilen lensin 45-kiloisen koiran voimasta asfalttiin niin, et ilmat tyhjeni keuhkoista ja koko rintakehään sattuu.Ei auta kertoa, mitä mulle tapahtui, koska mielisairaan omistajan ( lääkärin toteama sairaus tolkku ei toimi.
Sympatiat on koiran ja omistajan puolella, kodka minä en kuulemma osnnut varautua et iso koira lähteekin variksen perään...

Olen 10 kg painavampi kuin vetävä koira...
Omistaja kuvittelee, ettei koskaan tarvitse sijaistajaa, ei sairastu, on korvaamaton jne.

Omaiset ovat ohjeistaneet, tuoneet nokkapantoja, joita ei käytä, ei halua elukkansaolevan koira vaan oman turhamaisuutensa ja puuttuvan itsetuntonsa jatke!
Kukaan perheenjäsenistäei turvalisuussyistä koiraa ulkoiluta, työpäivinä voi olla jopa 14 h välit et pääse tarpeilleen jne.

jos nyt tiedätte, miten viranomainen voi puuttua ruumiinvammoja tuottavaan koiraan kertokaa ihmeessä, mä en enää jaksa, mut en voi viedä koiraa piikille omin päinkään.
Tämä musta sefu on hengenvaarallinen.

Isäntänsä horjuva mielenterveys ei näy päällepäin, mut senkin huomaa, kun räyhäävä ja muille koirille agressiivinen piski saa mennä myös niiden koirien luo haistelemaan joiden omistajasanoo, et älä päästä sitä koiraas nyt jlaut tänne...

HELP!