KP ulos!

Anonyymipä hyvinkin.

/ #11 Eipä taida olla juuri vaikutusta tällä...

13.05.2011 21:05

Ihan sinänsä kiva idea tämä adressi ja totta on että yhdellä miehellä on aivan liikaa valtaa suomen bodipiireissä ja sekin että KP käyttää asemaansa kyllä hyväkseen. Tuon naiskilpailijoiden kohteluiden olen kuullut moneen kertaan ja ilmeisesti kyseessä ei ole vain ikävä huhu, muutenkin kilpailijoiden kohtelu ei aina ole kyseisen miehen kohdalta reilua ja omat suosikit kyllä paistavat ikävästi läpi kaikesta tekemisestä. Sekä se että jos joku ei tanssi miehen pillin mukaan saa sen jollain lailla tuntea nahoissaan, esim. tämä tosi törkeä kirjoitus makesta tänään bodilehdestä. Aikoinaan pakkotoiston dissaaminen ja ignooraminen ennen kuin huomasi että foorumi on tullut jäädäkseen.

Asiaan siis kaivattaisiin pikaisesti jotain muutosta, mutta tällä anonyymillä nettiadressilla ei vaan hirveästi taida olla vaikutusta. Ostoboikotti voisi olla toimivampi keino saada KP pois bodylehden päätoimittajan paikalta! Vaatimuksena ostoboikotin lopettamiselle KP:n poislähtö. Ainakin jos mies ei itse ole sidoksissa taloudellisesti lehteen. Eli kuka omistaa bodilehden? Onko KP:llä osuutta omistukseen?

Toimivampi keino miehen vallan vähentämiseen suomen bodimaailmassa olisi kampeaminen KP ulos kehonrakennusliiton puheenjohtajan paikalta. Miehen valta kun ei mihinkään vähene vaikka ei enää bodilehden päätoimittaja olisikaan. Puheenjohtajahan valitaan kuitenkin äänestämällä, eli nyt vain bodikansa aktivoitumaan sekä järjestäytymään. Tarvittaisiin uskottava vaihtoehto ja joku joka olisi valmis roolin astumaan. Tälläiset anonyymit nettihuutelut kun ovat loppupeleissä aika lailla yhtä tyhjän kanssa.