EI! synnytysten lopettamiselle Oulaskankaalla.

eräs kiitollinen asiakas perheineen

/ #68 Re:

05.10.2013 08:21

#62: meklari -

Tämä nyt on vain eräänlaista itsekseen pohdiskelua tuohon mitä meklari sanoi eli siihen ellei vaatimustasosta olla valmiita tulemaan yhtään vastaan. Siinä tapauksessa kaivattaisiin siis lisää lastenlääkäreitä. Yksihän OAS:sta jo löytyykin. Olisikohan oulun sairaanhoitopiiri valmis (riittävän painostuksen alla) nimeämään lisää lastenlääkäreitä omistaan (toimipisteenä olisikin ainakin osittain OYS: n sijaan OAS).. tai voisiko gynekologian erikoislääkäri joita OAS:ssa mukavasti riittääkin pystyä vastaamaan tästä asiasta. Ja vielä.. ellei riittäisi, voisiko (ja tahtoisiko) joku talon gynekologeista "päivittää"/lisätä osaamistaan lisää tälle saralle elikkäs lasten sairaanhoitoon (aikaahan on kuitenkin vielä tuohon 2016 vuoden loppuun useampia vuosia).

Kyllä Oulaskankaan osasto 1:n toiminta; osaava ja ammattitaitoinen henkilökunta, kodinomainen ympäristö sekä osastolla vallitseva ilmapiiri ovat ilman muuta ne tekijät joiden vuoksi meidän kannattaa jokaisen tehdä kaikki mahdollinen jotta tästä saataisiin myös jatkossa pitää kiinni.