VETOOMUS Mankin seisakkeen puolesta

Vieras

/ #98

09.10.2013 19:58

Jahas, päätökset tehty tai lähinnä jätetty tekemättä, puolustamisen tai pidemmän aikavälin näkökulmasta siis, ja näin ollen asema lakkautetaan;

On se kumma, että Luoma säilytetään, samat persutelut siinä on liikenneaikataulujen osalta kuin Mankillaki, mutta Kirkkonummen edustajat ovat aivan eri tavalla asukkaidensa puolella.

Nyt oikeasti ne henkilöt, joilla olisi jotain yhteyksiä päättäjiin ettei tässä todellakaan käy näin.

Turha puhua jostain bussiyhteydestä, joka tulee sitten koukkaamaan Lasilaakson kautta. Luuletteko, että ihmiset tulevat käyttämään sitä, kun ensin saa seistä pysäkillä vaikka miten pitkään kun ei tiedä milloin bussi tulee ja miten sen aikataulutus sopii kauklahden juna-asemalta lähtevien junien kanssa eli siinäkin saa odotella. Luulevatko Espoon päättäjät tai HSL että tämä ei johtaisi yksityisautoilun lisääntymiseen, kukaan täältä ei viitsi lähteä jonottamaan bussi-junayhteyttä, kun autolla pääsee suoraan. Lisää päästöjä, lisää autoja jne. sitähän tässä halutaan eikö vaan.

Miten muuten urheilukenttää käyttävät koululaiset pääsevät kentälle kun junayhteys viedään pois?