Oikeus itsensä tai lapsensa hoitamiseen säilyttävä.

Vaihtoehtohoidot kunniaan!
Vieras

/ #10

14.10.2013 11:26

Itse olen saanut apua mm. migreeniin, endometrioosiin ja suolisto-ongelmiin vaihtoehtoisista hoidoista: ravintolisistä, homeopatiasta, akupunktiosta, trager-hoidosta, ruokavalion muutoksista sekä bemer-terapiasta. Ilman näitä olisin varmastikin sairaalassa vuodepotilaana.

Jokaisella on oikeus omaan kehoonsa ja päättää kuinka sitä haluaa hoitaa. Toivoisin, että täällä olisi enemmän valistuneita lääkäreitä eli funktionaalisen lääketieteen harjoittajajia sekä olisi mahdollista saada kela-korvauksia näistä vaihtoehtohoidoista. Esim. Sveitsissä 'kela' korvaa heidän ravintolisänsä, sillä pitää valtio on huomannut, että ravintolisiä syövät ihmiset ovat terveempiä. Jotenkin tuntuu siltä että useimmat lääkärit (ja yhteiskunta) vain haluaa syöttää meille mahdollisimman montaa lääkettä ilman, että edes välttämättä tutkitaan mikä on sairauden syy eikä todellakaan oteta huomioon ihmistä kokonaisvaltaisena olentona huomioon.