Oikeus itsensä tai lapsensa hoitamiseen säilyttävä.

Taasko Suomi Takapajulaksi

/ #12 Positiiviset kokemukset

14.10.2013 16:06

Itse luin iltaopiskeluina puolitoista vuotta vyöhyketerapiaa omin kustannuksin. Opintoihin kuului myös virallisen lääketieteen opinnot: ihmisen anatomia ja fysiologia, tautioppi sekä mielenterveys,nämä vastaavat lähihoitajan opintoja, vain lääkeoppi puuttuu. Miten hienoa olikaan auttaa valvoneita vanhempia ja ennen kaikkea vauvaa, jonka olo helpottui jo ensimmäisen hoidon jälkeen. Ja miten äiti muuttui pirteämmäksi, kun sai vihdoin nukkua yönsä, koska vatsavaivat helpottivat, ja lapsi sai nukuttua hyvin. Oletko Päivi Räsänen sinä käynyt edes kokeilemassa mitään hoitoja? Kuinka voit tietää niiden vaikutuksen? Monet aikuisasiakkaat sanoivat, että ei pelkästään se, että vaivat hävisivät tai vähenivät, vaan se, että myös henkinen olo parani. Ihminen kaipaa nykypäivän kiireisessä elämässä myös pysähtymistä. Ja jos Päivi Räsänen on sitä mieltä, että ne ovat uskomushoitoja, niin eiväthän ne sillon mitään voi vaikuttaa, miksi siis vaahdota niistä. Jos ihminen näillä uskoo paranevansa, eikö lopputulos ole sama. Suosittelen Päivi Räsästä kokoilemaan yhden kerran edes jotakin hoitoa, ja puhumaan kokemuksen suulla.