Lähdevainiontien puistoalueen puolesta!

Tieto kuuluu kaikille

/ #12 Tukiasemat julkiseen tietoon

01.11.2013 18:16

Suomi toimii teleteollisuuden ehdoilla. Raja-arvot meillä ovat harvinaisen korkeat. Säteilyturvakeskus haluaa vähätellä ja pimittää ongelmaa. Alan teollisuus ja myyntimiehet (oma lehmä ojassa) puhuvat varsin eri kieltä alan tutkijoiden kanssa. Miksi tutkimukset halutaan heidän taholtaan keskeyttää? Useissa matkapuhelinten ja tukiasemien terveydellisiä vaikutuksia koskeneissa tutkimuksissa muistutetaan säteilyn vaarallisuudesta lapsiin. Tukiasemia ei saisi sijoittaa alle puolen kilometrin päähän kouluista, päiväkodeista ja leikkikentistä kuten meillä tehdään. Tulevaisuuden visio: Meillä lisääntyvät entistä enemmän hermostolliset häiriöt, ADHD, dementia, Alzheimer, pään alueen kasvaimet, syöpä jne. Terveysmenot kasvavat. Tätäkö me haluamme?

Viekääpä nuoli adressin Lähdevainiontien puistoalueen puolesta myös allekirjoittaneen tutkijan Mikko Ahosen nro 65 kohdalle ja napsauttakaa sitä! Saatte hyödyllistä tietoa tukiasemista, jotka olisi saatava julkiseenkin tietoon. Allekirjoittakaa myös tämä kyseinen adressi: Tukiasemat julkiseen tietoon. Näin edistämme asiaa. Kiitos!