IRTI TURVEVESIPÄÄSTÖISTÄ

Vieras

/ #2378 Re: Ympäristöministeriö vihreiden ulottumattomiin

14.11.2013 08:18

#2374: Vihreät pois hallituksesta - Ympäristöministeriö vihreiden ulottumattomiin

Kiitos nimimerkille "vihreät pois hallituksesta", että toit tuon kirjoituksen tänne saitille.

Olen tuon kirjoittajan kanssa aivan samaa mieltä. Ympäristöstä vastaavana ministerinä ei missään tapauksessa saisi olla vihreiden edustaja. Heillähän on ihan selkeästi eräänlainen jääviysongelma toimia tuossa tärkeässä ministeripestissä.

Vihreät perinteisesti ajavat koko Suomea alas pala palalta. Hehän vastustavat likimain kaikkea....no lukuunottamatta ns."sateenkaari-juttuja". Vihreät vastustavat kaikenlaista rakentamista. Vastustetaan teiden rakentamista, vastustetaan lentoliikennettä, vastustetaan asuntoalueiden kaavoittamista, vastustetaan kaivostoimintaa, vastustetaan turvetuotantoa, vastustetaan öljyn käyttöä, vastustetaan kivihiilen käyttöä, vastustetaan maakaasun käyttöä, vastustetaan ydinvoimaa, vastustetaan vesivoiman rakentamista, vastustetaan osallistumista arktisella tapahtuvaan toimintaan ym...ym... Vastustetaan likipitäen kaikkea mahdollista toimintaa, joka lisäisi kaikenlaista toimeliaisuutta Suomessa.

Suomi on tällä hetkellä menossa kaikilla talouden ja muunkin hyvinvoinnin mittareilla mitattuna rajusti alaspäin. Nyt jos koskaan tarvittaisiin nopeita päätöksiä että saadaan Suomen talouden rattaat pyörimään täysillä. Tähän emme koskaan pääse, jos hallituksessa on jarrumiehenä ministeri Vihreiden puolueesta. Varsinkin jos vihreiden ministerillä on peukalonsa alla ympäristöasioista vastaava organisaatio.