SUOMELLE OIKEUS PÄÄTTÄÄ ITSENÄISESTI SUSIKANNASTA

Hän on ammatiltaa sotilas...

/ #259 Entä miten on asian laita sodan tms. kriisin aikana?

01.12.2013 22:17

Nyt rauhan aikana susien torjuminen ja välttely vielä onnistuu. Mutta mikäli susikantaa vielä lisätään, saattaa susien muodostama terrori yltyä sodan tms. kriisin aikana järkyttäviin mittasuhteisiin.

Suomen kansa on aina vainon ja sodan koettelemusten aikana paennut metsiin pakoon raiskaajia ja murhaajia. Tai minkälaisia kullannuppuja te luulette mahdollisen miehitysvallan sotilaiden olevan?!

Em. tilannetta silmällä pitäen olisi vain eduksi, jos koko susikanta hävitettäisiin maastamme. Karhukanta olisi viisainta myös hävittää eteläisestä ruuhka-Suomesta. Silloin siviilit voisivat melko turvallisin mielin etsiä suojaa metsistä.

SUURPETOJEN HÄVITTÄMINEN OLISI TODELLA HYVÄÄ JA EDULLISTA VÄESTÖNSUOJELUA TULEVAN SODAN TMS. KRIISIN VARALTA.

Mutta jo nyt on eteläisessä Suomessakin alueita, ettei metsään ole menemistä ilman asetta, tai vielä mieluummin aseita.

Koska hyvin vanha viisaus sanoo: ”Survo hullua huhmaressa, petkelellä surveitten seassa: ei erkane hänestä hänen hulluutensa.” , niin se pitää edelleen paikkansa. Mutta romanttisesti suurpetoasioihin suhtautuvat päättäjät ja Riista- ja kalatalouden tutkimuslaitoksen tutkijat eivät varmastikaan vähällä ”survomisella” ymmärrä tässä esitettyä asiaa.

Siksi kehotankin kaikkia hankkimaan aselupia ja aseita koko perheelle, ne tulevat olemaan hyvin tarpeellisia. – Tai luuletko sinä haihattelija, että sota on poistunut politiikan teon keinovalikoimasta, ei varmasti ole.