Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

SM

/ #8 Re:

22.12.2013 16:14

#3: -

Toini, olisikohan parempi lopettaa pelleily ja ajatella omilla aivoilla (kiitos evoluution)? Sanoissasi on yhtä paljon järkeä kuin siinä, että raamattu perustuu faktaan (myönnettäköön, että osa perustuu luonnollisiin tapahtumiin, jotka selitetään Jumalalla, kun ei kyetä ymmärtämään omalla järjellä).

Ainoa Jumala, jolla on väliä on Facebookissa (TheGoodLordAbove). Jumala, johon sinä viittaat on omasta mielestäni kuvitteellinen mutta silti kunnioitan oikeuttasi sanoa oma mielipiteesi. Tämä Jumalan sana mistä puhut on kirkon kirjoittama - ei parrakkaan (oletus) miehen, joka asuu pilvien päällä ja syö hattaraa.

Jos asiat menevät ketuilleen niin se ei ole seksuaalisen suuntautumisen syy. Ehkäpä se on sinunlaistesi ihmisten syy, jotka eivät kunnioita toisia ihmisiä? Avioliitto on kahden ihmisen välinen julkinen liitto. Sillä ei ole mitään väliä onko kyseessä mies ja nainen, nainen ja nainen vaiko mies ja mies.

Voisimme miltei ajatella, että adressin allekirjoittaa ihminen, joka ei kunnioita toisia ihmisiä.