Antakaa turvapaikka kristitylle Markille

herätys tulee aina myöhässä

/ #183 Lystikästä menoa toden totta

24.12.2013 09:08

Enää tässä velanoton, vihapuheen, kunta- ja maaseudun tuhon, hullujen direktiivien ( esim. talonenergiatodistus), salattujen vakuustodistusten, kuorotyttöjen hevosilla jyräämisen maassa ei enää itku auta, on turvauduttava jhuumojiin.
Mutta hei, kiitos tosi paljon kehuista. Aiheet löytyy kun nettiä selaa, eikä ole virallisen median varassa. E-Afrikan järkyttävät raiskaus- ja murhatilastot ei juuri valtamediaamme kiinnosta kun tärkeämpää on luoda illuusiota ko. maasta. Nykyisen maahanmuuttopolitiikkamme arvostelu on tehty liki rikolliseksi toimeksi. Demokratian pitäisi olla edelleen aate, jossa viranomaisia saa arvostellakin, aivan kuten Perus-Suomalaisia saa haukkua ihan vapaasti, jos aihetta on. Olisi hyvä jos ihmiset alkaisivat etsiä tietoa itse ja kyseenalaistavat mielipidemuokatut uutiset ja  niin Persujen kuin muidenkin puolueiden toiminnan, jos siinä kyseenalaistamista on. Kristityt sopeutuisivat varmasti paremmin kristityn kulttuurin omaavaan maahan, vaan tämähän ei näytä olevan nykyhallinolle mikään arvo kun katsoo miten toimitaan. (ei kristittynä oleminen tai sopeutumisnopeus vaikuta mitään) On hyvä auttaa, mutta pitäisi muistaa myös se, että ei auttaessaan tee tuhoa omalla maalleen ja aiheuta autettavalle kulttuuriin sopeutumistraumoja, minkä traumojen laskua maksetaan jo nyt, vaikka aihetta koitetaan sensuroida kiivaasti. Myös Kristityn on vaikea sopeutua muslimimaan sääntöihin, joista osa on niin outoja ( kristityn mielestä), että jos ne tähän kirjoittaisin, niin saisin ehkä tuomion ajatusrikoksesta. Ei niitä uskallettu ottaa edes esiin siinä YLE:n monikulttuurisuuslobbaus illassa.