PELASTAKAA KOIRAMME!!

Vieras

/ #69 Re: Mitä koirallenne lopulta kävi?

23.02.2014 23:38

#68: - Mitä koirallenne lopulta kävi?

Hei! Me emme tiedä mitä koira raukalle on tapahtunut, asian käsittely on virallisesti vielä kesken, koira on kai Viikissä tai jossain muualla "säilytyksessä". Tämä on ilmeisesti pitkä prosessi. Meitä ei päästetä ollenkaan Viikin asiakaspalvelupisteeseen kassalle eikä meitä päästetä ollenkaan koko löytöeläintaloon, koska talon emäntä on niin päättänyt. Jos soitamme Viikkiin kysyäksemme koiran vointia, niin siellä on aina samat virret: "me emme kommentoi täältä koiran asioita" tai "soita eläinlääkärille". Ja sitten jos soitan eläinlääkärille, niin sieltä sanotaan aina, että: "meillä on tällainen käytäntö, että me emme kerro koiran asioista". Eli periaatteessa koiran omistajalla ei ole mitään oikeuksia, kun käytäntö on tällainen. Ihmettelen, että miksi sitten Viikistä sanotaan, että soita eläinlääkärille, jos eläinlääkäri ei puhu mitään? Että siinä on sitten omistajan "mukavaa" yrittää kysellä jotain koiran voinnista ja yrittää keskustella. He eivät varmasti kerro missä koira on. Tuntuu "mukavalta", kun meidän perhettä kohdellaan näin huonosti ja meidän perhettä yritetään kaikin keinoin mustamaalata. Tietenkin olemme hirveän huolestuneita koirasta, se on meidän perheemme jäsen. Emme me voi muuta kuin toivoa, että koira on elossa ja että koira pääsee pian kotiin rakastavan ja siitä huolehtivan perheensä luokse. En tajua, mikä tarkoitus tällaisella huostaanotolla on, kun koiran omistaja ja perhe kärsii sekä koira kärsii, kun se ei pääse oman perheensä luokse, jossa se on aina ollut. T. Adressin tekijä