Vaadimme Leenastiina Simolaa suorittamaan julkisen anteeksipyynnön Kimi Räikköselle.

Marko Kettunen
Adressin tekijä

/ #3 Rakkahin Hannu.

21.07.2008 17:12

Näki kyllä, mutta vasta siinä vaiheessa, kun lapsi oli saanut omalta äidiltään kansiosta. Katsopa se video nyt ihan kunnolla uudestaan, turhia kiihkoilematta, niin huomaat näkökantani olevan oikea. En minä tätä addressia olisi pystyttänyt, mikäli Kimi Räikkönen syyllinen olisi, päinvastoin, siinä vaiheessa vetäisin itse miestä nenään, mutta juuri tuollaiset pseudotieteelliset perustelut, näkölinjoista, etenkin kun lapsen äiti oli asiassa suurin häiriötekijä. Itsekin olen joskus vahingossa lapsen tuutannut kumoon, kun on tultu hirmuisella vauhdilla tilanteeseen, kuten tuo lapsukainen tuossa tilanteessa tekee. Otapa nyt hetkinen rauhallisesti, puhalla, ja katso se video uudestaan. Vahinko, mikä vahinko, mutta syyllinen tilanteessa on lapsen äiti, ei herra Räikkönen. Eikös tuossa kuvassa selkeästi näy kansion olevan lapsen naamassa. Itse vastaavassa tilanteessa kiinnittäisin ensimmäisenä huomioni kynään, kansioon, ja vasta sitten kenties tilanteeseen selkeästi sivukuvakulmasta tulevaan kakaraan. Syytä äitiä, älä Kimiä. Mitäs antoi lapsensa juosta kovalla vauhdilla rata-alueella, jossa aikuisten tulisi pitää lapsistaan erityistä huolta.