Vaadimme Leenastiina Simolaa suorittamaan julkisen anteeksipyynnön Kimi Räikköselle.

Marko Kettunen
Adressin tekijä

/ #8 Rakkahin Hannu.

22.07.2008 13:08

Lainaus viestisi lopusta: "Jumala sanoo että ole aina tasaarvoinen."

Et selvästikään itse noudata periaatettasi. Mikäli noudattaisit, et jeesustelisi Kimi Räikkösen statuksella, vaan suhtautuisit asiaan tosiasioiden mukaisesti. Kyllä Kimi kännit osaa vetää, ei siinä mitään, ja joskus hänen aiemmat koheltamisensa, esim. yläpää edellä purjeveneen yläkannelta alakannelle teleporttaaminen, ovat saaneet minussakin aikaan epäilyksiä hänen suhteensa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että eittämättömän julkisuushakuinen, virheellinen uutisointi pitäisi hänen kohdallaan sallia yhtään sen enempää kuin muidenkaan ihmisten suhteen. Jos Jumalan mukaan pitäisi olla tasa-arvoinen, niin miksi annat henkilökohtaisen mielipiteesi vaikuttaa totuuteen? Totuus ei pala tulessakaan. Sen sijaan, vaikka kuinka jeesusteletkin, saatat itse polttaa perskarvasi siellä kuuluisassa Helvetin pätsissä. Sielläpä sitten ihmettelet, olisiko pitänyt olla käyttämättä Jumalasi nimeä turhaan, kun kaksinaismoralistisesti eläessäsi tulit toimineeksi.