Suomi yksikieliseksi maaksi

Nöyryyttämisen on loputtava.

/ #18 Perussuomalaiset saavat äänivyöryn

01.08.2011 01:44

Mitä järkeä on siinä,että 95%:n suomenkielisistä pitää opiskella ruotsia 5%:n väestöosuutta varten. Ja pitäähän tämän 5% ruotsinkielisten opiskella suomea. Siis valtava hukkainvestointi 95%:lle kansasta. Ja huom! Viimeisin tutkimus osoittaa,että suomenruotsalaiset oppilaat osaavat paremmin suomea kuin ruotsia. Suomea osaamattomia ruotsinkielisiä lienee Suomessa noin 6-7000, lähinnä vanhempaa saaristo- ja rannikkoväkeä. Jo on systeemi,kun 5,2milj. kansanosan pitää opiskella heitä varten ruotsia.Ja tuo ruotsikin on niin murteinen kieli Suomessakin,että eri puolella rannikkoa he eivät täysin edes ymmärrä toisiaan. Ja voihan heille tarjota tulkkipalveluja. Järki käteen. Kokoomusnuorethan esittivät viime puoluekokouksessa pakkoruotsin poistoesityksensä ja se voitti tullen puolueen kannaksi. Katainen hermostui ja äänestytti jälkeenpäin uudelleen,jolloin esitys hylättiinkin. Siis kokoomuksessa äänestetään kunnes saadaan konservatiivisen johdon mieleinen päätös. Tiettävästi osa nuorista oli jo lähtenyt kotiin. Ellei pakkoruotsiasiassa edistytä, äänestän 100varmasti PS:ää.