EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Theo M

/ #189 Re: Re: Re: Itellan alamäen reaktio

16.04.2014 06:25

#177: Luulo ei ole tiedon väärti - Re: Re: Itellan alamäen reaktio

""Kohtahan lie rikos ilmaista mielipiteensä, ettei nyt vaan joku homo tai rikollinen pahoittaisi mieltänsä. Sitäpaitsi moni on sellaisessa työssä, jossa homoilusta ei paljoa puhuta, puolesta tai vastaan. Työnantaja ei halua nähdä työntekijöiden nimiä millään palstoilla. Siinä sinulle pari syytä esimerkkinä. Minäkin allekirjoitin.""

Juuri siitä syystä Adressit eivät ole vakuuttavia eivätkä todellakaan kansalaisaloitteiden asteella, koska tänne voi kuka tahansa allekirjoittaa ja monesti on löytynyt allekirjoituksia Hitleristä Walt Disney:in asti. On taas vakuuttava adressi kun melkein kaikki on nimettömiä tai olemattomia olentoja --> Eikö kantti riitä siihen että voisi sitten samantien allekirjoittaa omalla nimellään jos asia niin häiritsee.

Pointsit T. Soinille ja P. Räsäselle, jotka seisovat mielipiteidensä takana ihan omalla nimellään. He eivät huutele anonyymisti netissä ja ovat valmiita palautteeseen jonka saavat osakseen suvaitsemattomuudesta.

Jos allekirjoitat, tee se omalla nimelläsi ja näytä kenen riveissä seisot! Jos pelkää oman työ-yhteisön/pomon suhtautumista asiaan, niin kannattaa jättää allekirjoittamatta jos ei pysty kohtaamaan reaalimaailmassa kritiikkiä. Melkein 1000 allekirjoitusta on hyvin pieni osa 5milj. suomalaisesta, etenkin kun nimettömiä on niin paljon niin tätä adressia voi hyvin käyttää vaikka takan sytkkeenä - yhtä arvokas kuin mikä tahansa jätepaperi.