EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Jeesus sponssaa Tomppaa

/ #369 Kiitos uskishörhöt!

18.04.2014 18:52

Kiihkouskovaiset pöljät ovat tuoneet Tom of Finlandin kaikkien tietoisuuteen Suomessakin - vaikka tarkoitus on ollut toki aivan toinen. Tomppahan on ollut tähän asti tunnettu lähinnä ulkomailla, ei niinkään Suomessa. Mutta kertaheitolla tähän on nyt kovaa vauhtia tulossa muutos. Kiitos Jeesuksen!

Nyt netissäkin levitellään joka puolella (uskovaisten aloittamissa kauhisteluketjuissa ja adresseissa) toinen toistaan upeampia Tomin töitä, joiden olemassaolosta monikaan ei ennen tiennyt mitään.

Kiitos uskovaishörhöt että tyhmyyttänne teette näin tehokasta markkinointia Itellan Tom of Finland-postimerkkien ja Tomin töiden näkyvyyden hyväksi!

P.S. Muistaako kukaan, kuinka aikoinaan kävi, kun jeesusjengi masinoi paheksuntakampanjan Salkkareita vastaan ja viritteli boikottia Salkkareita silloin sponssannutta Siwaa kohtaan? Mitä kävi Salkkarien suosiolle ja tunnettuudelle, entä menikö Siwat nurin? Kävi aivan toisinpäin kuin jeesusjengi halusi! Tämä vain todistaa, ettei kiihkouskiksia ole järjen lahjoilla "siunattu"!