EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

yököttää ja suututtaa.

/ #889 Merkin piti olla taitelijasta, hänen "kunniakseen"?

28.04.2014 05:46

Merkin piti olla taiteilijasta, häntä esitellä jne... Eipä täälläkään taiteilijasta kiistellä, hyvä piirtäjäjähän hän oli. Laitetaan siis taiteilijan naama kuva merkkiin! Itseasiassahan me keskustellessamme tai ihan taistellessamme kiivailemme ns.suomikuvasta, onko S/M homoeroottisuus suomelle sopivaa julkisivua, ketä se "kunnioittaa"?!! Ja me jotka vastustamme noita merkkejä, meille ei kyse ole saako homo olla homo, vaan siitä millaisen kasvuympäristön haluamme lapsillemme ja nuorille. Millaisen suomen me haluamme heille jättää. Itse en näe hyvänä tarjota sadomasokistista homolandiaa lapsilleni tulevaisuuden "ihmemaana", en edes hetkeksikään, en vaikka siitä itse iso Itella eurot silmissä kiiluen nyt näkyy vähät välittävän, millaista perintöä he tämänkin piene, mutta tärkeän askeleen kautta meille yrittävät tarjota. ITELLAN ON HÄPEÄ tämän asian puitteissa. (Paljollakohan myisivät isoäitinsä??)