Pelastakaa Fazerin lakupoika

Iisalmi

/ #8

11.01.2007 00:36

Mitä ihmettä on tämä tällainen tasa-arvo logiikka? Se, että kukkahattutädit ja muut tasa-arvo virastot kokevat mustan ihmisen kuvan tuotteessa heti rasismiksi, vasta rasistista onkin! Miettikää nyt miten paljon valko-ihoisia on eri tuotteiden mainoksissa ja logoissa. Jos esim. Ville vallaton jäätelössa olisi musta poika, olisi se VÄLITTÖMÄSTI rasismia. Kun taas siinä on valko-ihoisen pisama naamaisen pojan kuva, ei siinä ole mitään rasistista.

Herätkää, "anti"-rasistit jotka tätä ajatte! Te teette juuri pahinta rasismia; Erottelette rodut toisistaan, ettekä ymmärrä, että mustan ihmisen kuva lakussa on aivan yhtä normaali kuin valkoisenkin kuva.

Jos kys. asia menee läpi ja Fazer joutuu luopumaan logosta, annan heille ilmaisen vinkin: Laittakaa mustalle pohjalle valkoinen, muuten vastaava naama. Katsotaan tuleeko samanlaista kalapaliikkia kun valkea poika on kuvassa, eikös sekin ole rasistista jos kerran värit ovat tasavertaiset?