Nuuskan myynti lailliseksi Suomessa!

Tbeh

/ #314 nuuska on ihanaa

09.08.2011 21:41

Varmaan samaa kauraa tässä jauhettu kolmetoista sivua enkä niitä lukenut mutta ihan sama, ihan hyvä kertoa muutamia asioita nuuskansuosijoille kerta toisensa jälkeen.

Aika yleinen argumentti täällä on selvästi "koska moni epäterveellinen aine on laillinen, tulisi kaikkien epäterveellisten aineiden olla laillisia" MITÄ? Onko porukka oikeasti noin vähä-älyistä? Mitä vähemmän suurta riippuvuutta ja sairaalahoitoon mahdollisesti johtavaa ainetta Suomessa on, sen parempi. Pis-te.

Toinen hyvä argumentti on "koska tupakka on ällöttävää, tulisi kaiken ällöttävän olla sallittua" Jälleen väittelijänalkujen järki suorastaan aaltoilee näytölle saakka.

Pohtikaa nyt ihmiset oikeasti, mihin tässä ollaan pyrkimässä. Hyvään tulevaisuuteen vai siihen, että päihdebisnes pyörittää koko maailmaa. Jo nyt se pyörittää noin puolta koko maailmasta ja sen takia soditaan. Hyvä asia? Miettikää itse.

Myös voi niitä legendaarisiksi muuttuneita afrikan lapsia miettiä. Kumpi on parempi, se, että edesauttaa kehitysmaiden pakkoa viljellä kysynnän puutteessa tupakkaa jälleenmyyjille vai se, että kaikki päihteisiin käytettävä peltotila olisi ruokaa varten varattu? Päihdebisnes paranee, nälänhätä pahenee. Yksi askel lähempänä suurta väestönromahdusta ja maailmanlaajuista kriisiä. Kaikki, jotta jonne 15 v saa maistaa jotain ainetta joka on vain ja ainoastaan turha.

Ugh.