EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Homotkin ovat vain poliittinen käyttöväline Bildebergille ja muille samankaltaisille ryhmille.

/ #1956 1952, ll ja muillekkin

30.05.2014 05:12

Jumala on hyvä.
Ihminen jo alussa sai valinnan mahdollisuuden, ei hänen olisi pitänyt alkaa kapinoida Jumalaa vastaan.

Rakkauden täytyy aina olla vapaaehtoista, ei pakotettua. Jumalakin halusi perheen, meidät ihmiset, meidät jotka pysymme Hänen luonaan omasta vapaasta tahdostamme, emme ikäänkuin olisimme joku tahdoton robotti tms, jolloin valinnan mahdollisuutta ei olisi.

Vielä, se että moni meistä, jotka kommentoimme ja reakoimme tätä postimerkkisarjaa vastaan ei ole piukkapipoisuutta,päinvastoin.

Meillä Herraan uskovilla vaan on tilannetaju siitä, kun annat paholaiselle pikkusormen, kohta on koko käsikin mennyt, ja siten on kyse enemmästä kuin yhdestä postimerkkisarjasta. On kyse arvomaailmasta, jota monikaan ns. tavallinen tallaajakaan ei tosissaan halua, mutta eivät näe SETAN ja Rannelikkiikeen ja ILGAN yms agendaa. Siksi he eivät reakoi samoin.

Jos ja kun tajuaa mitä homot todellaa haluavat; uuden yhteiskunnan jossa normit on nurnin ja terveistä arvoista vain riekaleet jäljellä, silloin on pakko reakoida jo näihin "pienempiikin", iljettäviin, asiaansa edeistäviin juttuihin.

Homoagendalaisetkin palvelevat maailman ajamista ns. Bildebergiläiseen "ihanaan" ihmistä alistavaan tulevaisuuteen. Sveitsissä on tälläkin hetkellä 6 suomalaista ottamassa ohjeita tuleviin päiviin.