EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Regulator

/ #1958 "Reakoijalle"

30.05.2014 06:49

#1956: Homotkin ovat vain poliittinen käyttöväline Bildebergille ja muille samankaltaisille ryhmille. - 1952, ll ja muillekkin

Sanot:"Rakkauden täytyy aina olla vapaaehtoista, ei pakotettua"

Huomaatko ironiaa lauseessa, huomaatko sen ristiriitaisuutta jo itsessään?

Että huomaisit , vertaa sitä lauseeseen " Jäätelönsyönnin täytyy aina olla vapaaehtoista,ei pakotettua"

Huomasitko?

Eikö tuo paremminkin kuulostanut joltain tarkkaan  säätelevältä annosteludirektiiviltä, kuin miltään´ Oodilta vapaalle rakkaudelle´....

Tarvitsetko Sinä sitten jotain tahoa määrittelemään millaista jäätelönsyöntisi tulisi olla ja mitä se ei saisi  olla jne.?

Oletko siinä tapauksessa ja nuo ulkopuolisen tahon sille sanelemat ehdot sisäistäneenä, enää vapaa nauttimaan jäätelöstä oman halusi mukaan  miten haluat ja milloin haluat? Pakottaudutko itse siinä vapaaehtoisuuteen ? Vaikkei jäätelö sitten maistuisi ollenkaan sillä hetkellä ?

Niin ironiselta kuin se kuulostaakin , tuo esimerkki paljastaa kuitenkin hyvin uskonne sisäiset ristiriidat: sen  ´vapaaehtoiseksi pakottautumisen´  paineet..

.Jos itse  ns.´ seisoisit lauseesi takana´, ei Sinulla voisi olla mitään siitä johdettavissa olevaa loogista päätelmää vastaan, että se voitaisiin tulkita myös tosiasioiden myöntämiseksi..

Siis että siinä itsekin myönnät, ettei homoseksuaali voi pakottautua heteroseksuaaliseen seurusteluunkaan-suhteesta nyt puhumattakaan-koska rakastamaan ,yleensäkään, ei voi pakottautua .

Koska rakkaus ikäänkuin syttyy kipinästä jos on syttyäkseen, tai sitten ei.

Muu on pelkkää teeskentelyä ja väkinäistä näyttelemistä tai silkkaa pakottautumista sitten.

Tämän toteamisen ja hyväksymisen kautta Sinunkin oli helpompi  ymmärtää se, miksi olisi väärin pakottaa nainen eroottisesti halukkaana ottamaan vastaan  mies, joka ei itse asiassa  lainkaan haluaisi yhtyä häneen.

Todennäköisempää, kuin se että  olisit ihan itse keksinyt tuon ´rakkausdirektiivisi´, on kuitenkin se että olet vain  kuullut sen joltain saarnamieheltänne tai puhujaltanne,joka taas  puolestaan on kopsannut sen jostain retoriikan kirjasta tai fraasisanakirjasta tms. rukouslähteestänne...

Toistelet täällä siis vain jotain  onttoja lauseita ja ympäripyöreitä viisauksia kykenemättä mihinkäänj  niiden kriittiseen tarkasteluun oman ajattelusi pohjalta ja ehkä kiellät etteivät niitä muutkaan saisi tarkastella..

Siihen tuo ´rakkausdirektiivisi´ ei kuitenkaan valtuuta sinua- eikä ketään muutakaan...