EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Vieras

/ #2076 Tässä homojen fiksuutta;

06.06.2014 14:55

Julkiselta keskustelupalstalta ote.

Uutisoivat että ameriikan maalla tosiuskovat aikovat protestoida Harvey Milkin naamalla varustettuja postimerkkejä vastaan.

"1. Refuse to accept the Harvey Milk stamp if offered by your local post office. Instead, ask for a stamp of the United States flag.

2. Refuse to accept mail at your home or business if it is postmarked with the Harvey Milk stamp. Simply write 'Return to Sender" on the envelope and tell your postman you won't accept it."

www.rightwingwatch.org

Tuleekohan täälläkin samaa että kiihkouskovat palauttaa kaiken postin jossa on Tomin piirtämä pakara mukana. Täytyykin syksyllä lähetellä AFAlle postikorttia jossa Tomin pakarat hohkaa. Tätä odotellessa kävin tänään tipauttamassa postiin viime kesän prideiltä saadun kortin jossa kuvapuolella on Tompan uhkea nännimies. Saavat otsa hiestä märkänä ihmetellä mitä tämä tarkoittaa :D
Ylös
Aave Vastaa2 / 3
31.05.2014, 09:37 Tässä keväällä oli protesti, jossa köyhät antoivat "lahjoja" kansanedustajille "kiitoksena" köyhien elämän kurjistamisesta. Minä lähetin Mika Niikolle käytetyt pikkarini. Koska valitettavasti Tomppamerkki ei ole vielä liikenteessä, tulostin mukaan ison kuvan Tompasta.
Ylös
nameles Vastaa3 / 3
31.05.2014, 11:57 Niikolle voisi kyllä jotain kivaa lähettää tompan ahterilla varustettuna jahka ne myyntiin tulee

Eli ollaan niin "fiksua niin fiksua että".