EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

JuhaniH

/ #2146 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Filatelia ei vie sotaan mitään kansaa...

12.06.2014 12:50

#2004: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Filatelia ei vie sotaan mitään kansaa...

Aaro on tainnut nähdä oikean enneunen. Syksyllä Suomi miehitetään, en vain tiedä, onko se tämän vuoden syksy, kun Suomen itsenäisyys menetetään. Syksyllä on sanottu tulevan tosiuskovien tempaus. Tempauksesta Raamattu meille kertoo. Syksyllä kaikki siis on toisin, mahdollisesti jo tämän vuoden syksynä.

Minä en lukenut, kuin vasta tänään ne kommentit, joita sain enneunista. Ei niistä kukaan ollut loukkaantunut, kaikkihan tajuavat, että unissa voi sattua ja tapahtua monenlaista. Mutta minä Jumalan ihmisenä saan myös oikeita enneuniakin. Ja jopa valveilla olen jonkun näyn nähnyt, eivätkä ne ole liittyneet mitenkään mihinkään psyyken häiriöön.

Minua TE-toimiston psykologi viime vuonna kattavasti tutki älykkyyden puolesta, eikä minun niitä tuloksia tarvitse hävetä. Psykologi oli sitä mieltä tosin, että minun älykkyys olisi mahdollisesti kovasti jo heikentynyt ja testien mukaan niin olisikin tapahtunut. Mutta eihän vastaavaa testiä minulle koskaan ennen oltu edes tehty, joten oudoilta ne psykogin psekulaatiot tuntuivat. Hänen mukaansa minun jatkuva Raamatun lukuni olisi ollut kovasti älykkyyttä heikentävä tekijä. Mutta jos psykogi on oikeassa, niin 20 vuotta sitten minulla on ollut lähes Mensan jäsenyyteen riittävä älykkyys. Mutta eipä taida olla asia niin.