ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Juha Mäki-Ketelä
Adressin tekijä

/ #88 Kirkkain kruunu

11.12.2008 15:29

Paniikki on näemmä iskenyt poliitikkoihin, ja Thorsin lakiesitykseen on tulossa muutoksia. Mitä todennäköisemmin kyse on pelkästä silmänkääntötempusta, kosmeettisesta hötöstä.

Jussi Halla-ahon sanoin (Scripta tänään): "On kuitenkin pelättävissä ja odotettavissa, että muutoksista tulee kosmeettisia. Lakiesityksessä ei ole mitään hyvää. Se on kaikilta osiltaan askel huonompaan suuntaan, minkä vuoksi se on hylättävä kokonaisuudessaan. Eduskunnassa on ryhdyttävä työhön ulkomaalaislain kokonaisvaltaiseksi uudistamiseksi, lainvalmistelusta tulee sulkea kokonaan pois sellaiset, Pakolaisneuvonta ry:n tai vähemmistövaltuutetun kaltaiset "asiantuntijatahot", joille humanitaarisen maahanmuuton lisääminen on itsetarkoitus, ja ulkomaalaislain noudattamista ministeriön toiminnassa on valvottava."

******

Juuri näin, homma ei lopu, ennenkuin esitys hylätään kokonaisuudessaan.

- Lähettäkää niitä allekirjoita -viestejä lisää, ja uudestaan. Sekä tekstareina että meileinä. Aina on joku, joka on unohtanut / ei ole uskaltanut allekirjoittaa.
- Tehkää flyereitä, täyttäkää ilmoitustaulut niille. Erityisesti yliopistoilla ne tehoavat
- viekää varuskuntakaupungeissa flyereitä sotilaskoteihin, pyytäkää aktiivisimpia varusveijareita viemään niitä yksiköihin, mukeen jne. Aivan varmasti allekirjoittavat!
- käykää työkkäreissä ja sossuissa jakamassa flyereitä
- laittakaa niitä ilmaisjakelulehtien jakotelineisiin jne.

Toimintaa!