Hollannin pedofiilipuolueen kieltäminen

Vantaa

/ #151

10.02.2009 11:49

"Meillä ei ole oikeutta sekoittua muun valtion politiikkaan. Muslimien mielestä alkoholia pitäisi kieltää ja mitä mieltä olisitte jos lähiidästä rupeaisi tulemaan vetoomuksia missä vaaditaan suomalaisten kieltävän oluen myymisen? Suurimmassa osassa maailmaa naidaan lapset pois ennenkuin he täyttävät 10 vuotta joten en näe mitään äärimmäistä tässä puolueessa vaikka en yhdy heidän mielipiteisiin."

Hyvä vastaus Janilta. Veikkaan että jos tällainen puolue yrittäisi rantautua Suomeen, äänestäjät käyttäisivät mahdollisuuttaan äänestää katoilta. Mutta vieraan vallan politiikkaan meillä ei ole sanomista. Kautta aikojen, liikuttiimpa missä tahansa, ihmiskunta on osannut protestoida vääryyksiä vastaan ja yrittänyt kaataa hirmuhallintoja. En jotenkin usko että hollantilaisetkaan katselevat mitä tahansa menoa loputtomiin, viimestään siinä vaiheessa kun oma lapsi joutuu raiskatuksi ja tekijää ei voida tuomita koska lapsen kanssa seksuaalinen teko on laillista, tuollainen puolueen irvikuva voi hävitä hyvinkin nopeasti. Sääli jos menee siihen pisteeseen joskus, mutta on parempi antaa jokaisen korjata itse omat tyhmyydet.