PELASTAKAA KOIRAMME!!

Huolestunut biologi

/ #236

16.02.2015 19:01

Lähetin löytöeläintalon sähköpostiin vetoomuksen koiran palauttamiseksi. En tiedä, voisiko auttaa, jos sinne lähettäisi mahdollisimman moni postia koiran palauttamiseksi ja jos ihmisiä saataisiin koottua enemmän, voisi rakennuksen eteen järjestää mielenosoituksen. Kohtuuttoman pitkä aika vangita viaton koira kotihoidosta häkkiin.

Alla lähettämäni viesti sähköpostiin:

loytoelaintalo@loytoelaintalo.fi

Viestiäni voi korjailla ja käyttää

Vuonna 2013 huostaanotettu koira Dixie

Hei,

En oikeastaan ikinä lähde tutkimaan yksityishenkilöiden adresseja, mutta tämä adressi pisti silmään allekirjoittaessani Talvivaara-adressia. Toimintanne vaikuttaa todella omituiselta toiminnalta koiran huostaanotoissa.

Tiloissanne on perhekoira, joka perusteetta huostaanotettu hoitavasta perheestä asumaan vankeuteen Viikkiin. Tilanne eivät sovi koiran pidempiaikaiseen säilytykseen. Perusteita säilytykselle ei ole, joten palauttakaa koira pikimmiten kotihoitoon perheeseensä.

Tällainen perusteeton huostaanotto on eläimen täysin kohtuuttoman byrokraattista sekä julmaa kohtelua ja tilanne on välittömästi korjattava.

Alla linkki keskusteluun, jossa adressin perustaja on vastannut mielestäni erittäin asiallisesti asiasta tiedusteleville:

Terveisin,

(Jätän oman nimeni tästä sivustolta pois)

viestiäni saa halutessaan muokata/korjata/käyttää