SUOMELLE OIKEUS PÄÄTTÄÄ ITSENÄISESTI SUSIKANNASTA

Kuopio

/ #57

24.01.2007 00:30

"Suomessa on kuulemma (ei ole varmaa tietoa) myönnetty vain yksi sudenkaato lupa ja sekin jonneki ilomantsii."

Hyva Toni Keskitalo, luulo ei ole koskaan tiedonväärti. Meinaatko, että koskaan Suomessa ei ole myönnetty kuin yksi ainoa kaatolupa vai tämän vuoden puolella?

Saanen muistuttaa, että omaan kaupunkiisikin on vasta saatu 2 kaatolupaa ja ainakin toinen näistä luvista on pantu toimeen.

Mm. Iltalehti uutisoi aiheesta: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1306370

Olisiko liikaa pyydetty, että asioista otetaan edes jollakin tasolla selvää, ennen kuin niistä aletaan huutamaan?

Ja häirikkösusista haluavat päästä eroon myös teidän paljon parjaamanne ihmiset, kaupungin ihmisten tietotaso ei ole niin huono kuin annatte ymmärtää ja lisäksi on naivia uskoa, että kaupunkilaiset eivät kävisi töissä, harrastaisi ja esim. asuisi osan aikaa vuodesta näillä ns. susialuilla. Saatte asian kuulostamaan aivan sille, että he pysyttelisivät taajamissa koskaan sieltä poistumatta vuoden ympäri.

Ystävällisin terveisin.