ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Vieras

/ #1203 Re: VIHREÄ PRINSSI KOHTASI RAUHANRUHTINAAN (vihreä on Islamin väri)

17.09.2011 15:48

#1128: - VIHREÄ PRINSSI KOHTASI RAUHANRUHTINAAN (vihreä on Islamin väri)

Tässä on ratkaisu Lähi-idän ongelmiin.   Sen on todennut hamasin perustajajäsenen poika Mosab Hassan Yousef, joka  ennen oli vihaa täynnä oleva palestiinalainen nuorimies. Hän kertoi tuhansille Suomalaisille tänä kesänä, kuinka hän oli suunnattomassa vihan ilmapiirissä kasvaessaan todennut, että ainut ratkaisu palestiinalaisten ja Israelilaisten väliseen vihanpitoon on RAKKAUS, jonka JEESUS vaikuttaa niin ihmisissä kuin kansoissakin. Oli mahtavaa kuultavaa, ennen vihaa täynnä olevan miehen suusta.  Olen myös lukenut hänestä kertovan kirjan HAMASIN POIKA, uskomaton kertomus vihaisen miehen tiestä todelliseen vapauteen ja rauhaan, ymmärtämään lähi-idän konfliktin todelliset syyt ja kokonaiskuva sekä miten siihen löytyy ratkaisu.

Monen tällekkin sivustolle vihakirjoituksia Israelia kohtaan kirjoittavan olisi todella syytä lukea kysenen kirja, voin todella suositella, siis HAMASIN POIKA. Kyseessä ei todellakaan ole kustantajan mainos tai propakandan väline. Se on todella nuoren miehen REHELLINEN tilitys elämästään.