PELIKONEET POIS

Seppo Lehikoinen

/ #5 Re: Annettaisiin nyt olla pelikoneden kaupoissa jakioskeilla; täytyisi vain saada myös pankkeihin my

30.04.2015 14:09

#2: VANHA MUMMO - Annettaisiin nyt olla pelikoneden kaupoissa jakioskeilla; täytyisi vain saada myös pankkeihin myös

Surullista on seurata, kuinka vanhukset tuhlaavat vähäiset eläke-euronsa noihin zaatanan rakkineisiin. Nyt toinen roistofirma, Veikkaus, esittää sisäministeriölle, että luotolla pelaaminen olisi tehtävä mahdolliseksi!

Siis, mitä hel*ettiä! Eikö ahneilla Veikkauksen roistoilla ole MITÄÄN moraalia? Täytyisikö suurvoittotoiveita elättelevät, harkintakyvyttömät raukat saada vielä velkavankeuteen syöstyksi?

Jos Viekkaus saa tämän esityksensä läpi, niin tietenkin RAY:lle tehdään mahdolliseksi myös samanlainen ahne ryöstäminen!

Veikkaus siirtyy 5. toukokuuta Kenoarvonnoissa vaikeasti manipuloitavasta palloarvonnasta elektroniseen "arvontaan".

Mitä siitä seuraa?

Kone "arpoo" kenonumerot, joilla Veikkaus takuuvarmasti joutuu maksamaan voittoina minimisumman, onhan Veikkausella ja sen nerokkaalla, uudella elektronisella ihmevimpaimella tiedossa kaikki pelatut rivit, joiden perusteella "arvonta" on yhtiötä rikastuttavasti helppo suorittaa. Kuka on niin tyhmä, että uskoo elektronisen arvontakoneen valitsevan numerot sattumanvaraisesti?

Huvitti seurata  kenoarvontaa eilen illalla. Kone oli värkätty tarkoituksella naurettavan hitaaksi, jota Orimuksen tyttelikin pahoitteli. Kaikkensa täytyy pelifirman tehdä, että saataisiin pelaajat kyllästymään "hitaaseen ja konerikkoiseen" manuaaliseen arvontaan.