Mopot 60km/h

Joku Vaan

/ #422 Todellakin

16.04.2009 16:49

En ymmärrä, että mikä järki on EDELLEEN pitää mopoja tuolla nopeudella, nykyään ei eletä enään 1900 luvulla! Mun mopossani ainakin on lähes kevarin runko ja levyjarrut, ja todella laiska on liikenteessä. Voi sitä räkäpäisten ohittelujen määrää ja jonoa perässä. Aina pitää pelätä takaa tulevia autoja enemmän kuin edestä tulevia tai edessä ovelia. Olen katsonut videoita ja lukenut netistä, ja huomannut kuinka HYVÄ minun moponi on tehdas asetuksilla! Miksi ne pitää kuristaa suomessa?? Ei MITÄÄN JÄRKEÄ! Kaikki vain poistakaa kuristukset niin alkavat vaikuttajat jo miettiä asioita.

Kurien poistaminen EI OLE VIRITTÄMISTÄ, vaikka paskalaki niin sanookin. Kurien poisto on palauttamista tehdas-asetuksille ja turvallisemmaksi ja kestävämmäksi. Se EI OLE VIRITTÄMISTÄ!! Minä toissapäivänä säädin moponi kanssa koko päivän, irrotin kurin ja vaihdoin kaasuttimen sellaiseksi kun se tehtaassa oli, ja arvatkaa olenko tyytyväinen? Kyllä. Ja arvatkaa onko nyt mukavampi, turvallisempi ajaa liikenteessä? Kyllä