Hollannin pedofiilipuolueen kieltäminen

Espoo

/ #158

05.08.2009 14:05

Millä perusteella tuon puolueen voisi kieltää lailla? Koska se on moraaliton? Koska se yrittää muuttaa lakia? Koska Hitler?

Totuus vaan on sellainen että vaikka he yrittävät ajaa sairasta lakia läpi, heillä on oikeus siihen. Miksi pitää kieltää? Eikö voi luottaa kansalaisten moraalintajuun edes sen vertaa että kansa ei äänestä pedareita? Sitä paitsi lakihan perustuu juuri kansalaisten moraalintajuun, MUTTA se perustuu myös yksilön suojelemiseen. Eli te jotka luulette että suojaikärajan laskeminen sallii raiskaukset, mitä kettua? :D
Ihmiset tuntuu muutenkin sekoittavan pedofilian ja lasten hyväksikäytön turhan helposti. Vaikka joku keski-ikäinen fantasioikin siitä 14-vuotiaasta teinistä eitarkoita suoraan että hän olisi rikollinen tai mielenvikainen. Asiat menevät laittomiksi ja sairaiksi jos oikasti menee sinne ylä-asteen pihaan puskan taakse veivaamaan iltapäivällä.

En ole todellakaan tuon puolueen kannalla mutta jos kuviteltaisiin että suojaikäraja laskettaisiin 12 ikävuoteen, menisi se sinänsä laittomaksi, koska sen ikäinen tuskin osaa tehdä mitään järkeviä päätöksiä koskien seksielämää.

Hajotkaa demokratiaan missä kaikilla on oikeus vaikuttaa :)