Adressi Sipilän hallituksen pakottavaa lainsäädäntöä vastaan

Vieras

/ #497

09.09.2015 20:49

Haluan tehdä omalta osaltani selväksi, että pieni palkkaiset ihmiset, jotka tekevät yhteiskunnallisesti merkittävää ja infran kannalta tärkeää työtä saavat siitä myös täyden korvauksen myös sunnuntaityöstä. Samantien voisi vaatia, että kaikki virastot, pankit, valtionpalvelut ja muutkin voisivat palvella kaikkia kansalaisia 7 päivänä viikossa. Onko hallituksen tavoite se, että pienentämällä ihmisten palkkoja luodaan uutta kysyntää palveluille ja tavaroiden ostamiselle. Itse elän yksin, mutta tiedän, että lähihoitaja työkaverini, joilla on perhettä ovat jo nytkin toimeentulon ÄÄRIRAJOILLA. On myös vaihtoehtoisia taloustieteilijöiden tapoja esitetty nk. kestävyysvajeesta selviytymisestä. Infranrakentaminen, työllisyysrahojen lisäys, ym.. Lukekaa vasemmistoliiton viikkosanomia. Siellä on esitelty erilaisia kansainvälisten asiantuntijoiden lausuntoja myös tästä nk. Suomen kestävyysvajeesta ja mihin sillä tullaan pyrkimään.