Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Hese

/ #469 32 vuotta tupakointia loppui

08.12.2015 15:44

Aloitin tupakoinnin 17 vuotiaana. Olen yrittänyt vuosien saatossa lopettaa tupakoinnin useasti monin eri keinoin, mm. nikotiinipurkalla sekä laastareilla ja ilman. Kun mikään ei ole koskaan auttanut, niin lopetin yrittämisen kokonaan. Koin sen itserääkkäykseksi. Mutta sitten, kaverini esitteli minulle tämän uuden vaihtoehdon, jolla hän oli itse ollut ongelmitta tupakoimatta 6 kk. ja kehui kovasti. Hankin itselleni koemielessä samanlaisen. Nyt tämä sähköhöyryttely tuntuu toimivan erinomaisesti. Olen ollut tupakoimatta vasta 4 viikkoa, eikä tupakkkia tee mieli yhtään. Uskomatonta. Olo on nyt paras vuosikymmeniin. Tuntuu siltä, kuin en olisi tupakoinut koskaan. Enpä olisi kuukausi sitten uskonut, että portaiden nousu viidenteen kerrokseen on minulle vielä näin vaivatonta. Tämä innostaa jopa liikkumaan, koska nyt huomaan jo näin nopeasti, että hapenotto kyky on parantunut nopeasti moninkertaisesti ja jopa meikäläisessä on vielä virtaa. Kaikenlainen viitseliäisyys on lisääntynyt ja työnteko on vaivattomampaa. Nyt voin kohentaa kuntoa innostuneesti. Suosittelen kaikille samaa täysin vilpittömästi.