Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!


Vieras

/ #470

12.12.2015 05:45

Olen tupakoinut 28 vuotta ja tämä on ollut ainoa toimiva keino päästä tavasta eroon. Nyt 4 vuotta mennyt ilman, tosin ostan sikareita silloin harvoin kun patterit pääsevät loppumaan.
Niktiini pitoisuutta olen laskenut 24 mg:sta 4 mg.

Aromien kielto veisi pohjan näiden käytöltä ja tekisi tupakasta paremman oloisen vaihtoehdon. On ikävää, että terveysviranomaiset eivät tue haittojen vähentämistä ja tupakkaa vastustavat järjestöt vastustavat myös sähkötupakkaa. Minua itseäni luonnollisesti kiinnostaa pysyä elossa ja terveenä ja koen valitettavaksi, ettei edellämainittuja järjestöjä kiinnosta meidän nyt elävien ihmisten henki ja terveys. Tärkeämpää on pyrkiä täysin raitiiseen päämäärään tulevaisuudessa.
Mainittakoon, että samaan aikaan länsimainen yhteiskunta on pullolaan tuotteita, joissa on haitallisia kemikaaleja vaatteista elintarvikkeisiin. Nyt sitten halutaan tehdä mahdollisimman hankalaksi tuote jolla tällä hetkellä vaikuttaa olevan ihmishenkiä pelastava vaikutus. Olen syvästi pettynyt yhteiskuntamme kykyyn toimia järkiperäisesti ja yksilö oikeuksia kunnioittaen, etenkin kun nyt on kyse omasta terveydestä.