Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Jotain järkee tähänkin asiaan

/ #471 Järki käteen

12.12.2015 06:22

Missä järki hoi!!! Valmistajat lopettavat tuotteiden kehittämisen jos kielletään myynti (suomihan on maailman suurin sähkötupakan käyttäjä) Mitä sieniä tään kirjoittaja on oikein popsinut?. Kielletään postimyynti ja nettimyynti. Mites EU ja vapaa kauppa Oho. Miten tupakan käyttö on vähentynyt kun askit on piilossa. Tuodaanko niitä suomeen muualta ja minne menee verot. Mites tuo nuuska kun se on kielletty? Makuaineet jos kielletään suomesta niin saahan niitä ulkomailta. Taas minne verot? Rajoitetaan laitteita tankin koot jne. Mitä jos käyttääkin ns. "laitonta sähkötupakka missä tankki on 10 ml" mitä siitä tulee 2 vuotta linnaa? elinkautinen? Palkataan lisää poliiseja valvomaan sähkötupakan käyttöä. Järki käteen ja laillistetaan tuo homma suomessa. Myynti luvanvaraseksi ja viranomaiset valvovat sitä. Jos myydään alaikäiselle niin myyjä vastuuseen. Nesteille eu:n vaatimat lab.testit määräajoin. Jää ainakin verot suomeen ja ehkä jopa työllistävä vaikutus. Ja selkee vastuu käyttäjälle Jos käytät sähkötupakkaa niin turha tulla itkemään 20 vuoden päästä että nyt kävi näin jokainen ottakoon itse riskin käyttääkö vai ei. Turha holhoomine pois. Jos joku haluu käyttää niin se käyttää. Ei sitä mikään adressi/laki/lääkäri päätä. Sen päätää jokainen itse.