Hollannin pedofiilipuolueen kieltäminen

/ #167 Demokratiaako?

07.02.2010 15:00

Haloo!
Eikö siis saisi olla ERI mieltä Hollannin pedofiliapuolueen perustamisyrityksistä. Tällä tarkoitan asian VASTUSTAMISTA.
Demokratiaan kuuluu myös vastustaminen kun joku tekee ehdotuksen josta ollaan eri mieltä.
Aivan samoin aikoinaan sanottiin homoudesta ettei se koskaan tule pääsemään "läpi", mutta enemmistöä ei tarvita juuri liberaaliajattelun takia ja nyt ollaan jo homoliitoissa ja "kirkko"vihkimenenkin on tulossa.
("kirkko" siksi ettei oman opinkirjan (Raamatun) vastaisia ajatuksia levittävä ja ihannoiva organisaatio ole kirkko)
Aivan samoin muutkin perversiot leviävät.
Pedofiliasta voidaan nyt luulla ettei mitään hätää ole,mutta useissa arabimaissa seurataan Muhammedin esimerkkiä pedofiliasta muka avioliittoina.
Olen kaikkea seksuaalisairauksien laillistamista sekä tauti- ja rikosluokitusten poistoa vastaan

Alla esimerkkiviesti
_________________________________________________________
Arvoisa Matti Vestala

MIETI ITSE

Sinun kirjoitustasi seuratessa ei voi kuin ihmetellä asennettasi.

Ennen kuin puhutte asiaa vastaan, mieti hiukan tilannetta, aivan niin, aivoja saa käyttää.

Tässä ei ole kyse siitä, kuinka iljettävää on seksin harrastaminen lasten kanssa, tässä on kyse siitä, että ihmisillä tulee olla oikeus hakea muutosta asiaan, mihin eivät ole tyytyväisiä - se on demokratian perusoikeus! Oli asia kuinka vastenmielinen, kuinka moraaliton ja saatanan keksimä sinusta, on kuitenkin jokaisella oltava oikeus ajaa muutoksia asioihin, joita he pitävät tärkeinä.

Edelleenkin: Ajatellaanpa, että puolue pääsee Hollannin parlamenttiin ja saa suuren äänivyödyn - 90% Hollantilaisista on äänestänyt sitä ja silmät kiiluen hurraavat sen ajamien asioiden puolesta. Tätä ei tule VARMASTI koskaan tapahtumaan, ihan vaan nykyisten moraaliarvojen takia, mutta kuitenkin, JOS. Eli hollantilaisista äänioikeutetuista 90% olisi antanut äänensä heille. Se olisi HOLLANNIN KANSAN TAHTO. Hollantilaisia on pirusti enemmän kuin suomalaisia, tulisiko meillä silti olla oikeus kieltää, tai ylipäätänsä edes paheksua heidän päätöksiään?

Ei, en todellakaan pidä lapsiseksiä hyväksyttävänä, ja mainitsemasi esimerkkikin oli raiskaus. Ei tämä puolue edes aja lasten raiskaamisen hyväksymistä - tunnista ero. YMMÄRRÄ, arvon puupää - kyseessä ei ole se, että ajan tämän puolueen asiaa tai toivon edes sen saavan kannatusta - kyseessä on se, että JOKAISELLA tulee olla oikeus ajaa MITÄ TAHANSA asiaa ja kansalla tulee olla oikeus seistä sen takana, jos haluaa.

Mieti, avaa silmäsi, tajua - ymmärrä ero!
Juho Loijas (Mänttä, 29.5.2007 01:06)