Nuuskan myynti lailliseksi Suomessa!

Ville Alajärvi
Sodankylä

/ #212 Kannatetaan ehdottomasti

28.04.2010 17:18

Saa minun ääneni. Kyllä tämä kessun vetäminen tympii jo niin monesta syystä että... Aina kun nuuskaa on niin en polta, työ vain on henkisesti niin ressaava että jotain pitää olla. Tupakka pois ja nuuskat tilalle, pistäkööt ikärajaksi vaikka 20-25 ihan sama kunhan tänne saadaan. Turha mistään terveys haitoista selevittää, tupakan haitoista enemmän olen huolissani ! Muistellaanpa miksi meillä ei nuuskan myyntiä enään ole ? Kenen syy ? Poliitikoilla se "yleinen" mielipide tai "enemmistö" näissä asioissa valitettavasti tarkoittaa siis aina häntä itseään, vieruskaveria ja ja sen tutun serkkua !? Perkele jos oikeasti siis suomen kansa saisi näistä asioista päättää niin kyllähän moni asia olisi aivan toisin. Suomen kansa se on kyseiset apinat Hallitukseen valinnut, että ehkä sitten ensi kerralla olemme viisaampia ja valitsemme asiaan perehtyneet meitä edustamaan. Nykyinen kokoonpano joutaisi lähteä edustaan hevon vittuun suoraan sanottuna ! Mutta kun ei äänestä niin ei ? Toki adressi on aina paikallaan. Anteeksi jos nyt jotain loukkasin, mutta tämä on rehellinen suora mielipide asiaan liittyen, jos itseesi tästä otat niin otan osaa.