Kasvisruokapäivä kouluihin

Perseenreikä

/ #76

23.05.2010 22:34

Täältä näkee heti, ettei vanhemmat ole edes viitsineetkään opettaa kakaroitansa syömään.

Suositukset ovat jo kertaalleen tulleet KTL:ltä, sydän- ja verisuonitauteja on jo tehty monia satoja maiden yliopistojen ja akatemioiden kesken.

Ruokalautasen tulisi olla kattava (salaattia, perunaa, lihaa, kalaa, maito- ja viljatuotteita), ja näitä kaikkia koulussa kyllöä jaetaankin. Sitten on kuitenkin näitä pellejä, jotka täyttävät astiansa päin helvettiä ja dissaavat niitä, joilla edes pieni järjen hitunen liikkuu päässä.

Täytetään koko lautanen lihapullilla.

...

Voi vittu.

Moni puolustelee, ettei kasvit miestä tiellä pidä, todellisuudessa joka neljäs suomalainen on ylipainoinen ja joka toinen mitäänsaamaton ja kelvoton ihmisperse. Jos haluatte ylisuurta egoanne jollakin tapaa parantaa, menisitte töihin tai koittaisitte kasvattaa lihaksia ja huomata, että terveyden ylläpitämiseksi pitää syödä monipuolisesti ja erityisen paljon proteiineja, kalsiumia, eri vitamiineja ja hiilihydraatteja. Suosikaa kalaa, leipää, maitoa, marjoja ja vihanneksia. Kyllä noita Suomesta löytyy.

En allekirjoittanut, mutta ajatus oli hyvä.