Vastustamme Valviran aikeita puuttua kilpirauhasongelmien hoitoon

Vieras

/ #793 Lahdessa lehdessä infoa

01.03.2016 13:54

Etelä-Suomen Sanomissa. Tässä on useita osia. Linkitetyn otsikko Erkki Antilan sanoja. Eräässä osassa valvira taaskin kiistää sen päivänselvän tosiasian, että kyseessä on tasan täsmälleen yksittäisiin lääkäreihin kohdistuva vaino. Selvimmin Furubackan tapauksessa: 2.2.2016 arvosteli valviraa tv-ohjelmassa ja 8.2.2016 tuli valviran kostosähköposti.

"Hösten 2013 började Valvira granska Leena Furubacka. Våren 2014 fick hon en varning av Valvira med uppmaning att följa “allmänt godkänd praxis”. Granskningen har fortsatt efter det här. "

"- Ingen annan patientgrupp springer så mycket på provtagningar som sköldkörtelpatienter. Och inga av mina patienter har varit på sjukhus på grund av arytmier eller andra farosituationer, säger Leena Furubacka. "

Lainaukset svenska.yle.fi'n artikkelista "Liten körtel kan ge stora problem", helmikuu 2016

valviran ajojahti alkoi heinäkuussa 2012 ja T3-lääkärit totisesti ovat skarpanneet entisestäänkin hyviä diagnoosejaan ja seurantaansa! Potilaat nettikeskusteluissa vahvistavat tämän. Esimerkiksi Furubackan potilas ja Antilan potilas

Ovelasti toimi yleislääkäri Ulla Slama (300 T3-reseptiä vuodessa, Furubackalla 50). Slama liittyi endokrinologiyhdistykseen! Eipä ole pelkoa tuon yhdistyksen käsikassarana toimivan valviran kostosta.