Vetoomus Päihdepalvelujen säilyttämisestä A-Klinikalla Kotkassa

Pelkää mitä tapahtuu

/ #81 Re: Re: Re:

29.03.2016 14:16

#62: - Re: Re:  

 Lueppa tarkemmin.siinä oli kyse siitä.että tk. Lääkäri.työntää väkisin minulle lyricaa,vaikka.on vaihtoehtoisia lääkkeitä,ja minä olisin mielummin ottanut sellaisen vaihtoehtolääkkeen siksi pakolliseksi ajaksi,kun hermosärkyä esiintyi.eli ei jatkuva lääke.ja tk lääkäri yritti käydä myös.nostamaan minun klinikan lääkärin määräämiä lääkkeitä,jota en suostunut ottamaan lisää.sillä tiedän että en tarvitse kahta lääkettä vielä lyrican lisäksi... eli itse osaan aivoja käyttää ja sitä tässä nyt ihmettelen kun kaikilla on kuva että bentsoja haeta huviksee tost,noin vaa.ni ei pidä paikkaansa.koska minä tekisin mitä vain että pääsisin kaikesta mutta kun tämä metodi ei ole se oikea tapa.minä en saannut aikoinaan lääkkeitä vierotukseen van ahdiatukseen ja masennukseen.niin nytkun kemppinen päättää, niin minne hävis/unohdettiin,että on ihmisellä oikeus olla masentunut tai ahdiatunut!minne ne sairaudet muka häviää??? ei minneen,pahenee vaan. Mitä jos sinua ei auta kukaan kun yrität sanoa että sinulla on itsemurha ajatuksia tai että.sinua aidosti ahdistaa Esim.mennä kauppaan?? Ja minulla kuule on ollut lääkettä jos toista mutta ikinä en ole itse päättänyt lääkityksestäni. Enkä päätä tänä päivänäkään. ELI LUIT KOKO TEKSTINI AIVAN NURINKURIN..