Sairaanhoitajat pois palkkakuopasta!

/ #639 Re: Re: Re:

13.04.2016 19:40

#634: - Re: Re:

Voihan sitä luetella vaikka kaikki mitä missäkin ammatissa vaaditaan. Kuka rakentaa esim. sillat, että on turvallista ylittää autolla/kävellen. Entäpä kun rakennetaan vaikka ydinvoimalaa tai kuka rakentaa sairaalat/terveyskeskukset jossa voitte työskennellä entä koulut/päiväkodit tai asunnot missä asua. Onko vaativa ja ammattitaitoa tarvitseva työ.

Raksamiehellä ei ole vain pysyvää irtisanomiselta suojattua työpaikkaa kuten teillä hoitsuilla. Teillä on vielä pitkät lomat, joista yksityisellä sektorilla saa vain haaveilla. Pitäisi olla kiitollinen että on pysyvä yhteisistä verovaroista maksettu työpaikka, kun Suomessa on todellisuudessa 500 000 työtöntä. Vaatimuksenne tämmöisessä tilanteessa missä Suomi tällä hetkellä on, osoittaa pohjatonta ahneutta ja täydellistä piittamattomuutta muista palkansaajista. Muistelkaa miten kävi kun vaaditte 500€/kk lisää palkkaa vuonna 2007. Niitä laskuja maksetaan vielä pitkään.