Adressi kristillisten arvojen ja uskonnonopetuksen puolesta

Antsa Juhis Savolainen

/ #65 Re: Ajan haasteisiin on vastattava

22.06.2010 04:37

#6: Jarko Häkkinen - Ajan haasteisiin on vastattava

• Itse kävin riparin ja en oppinut muuta kuin jotain uskonnollista hölynpölyä(ei lisännyt eikä lähentänyt eikä edes kertonut henkilökohtaisesta Tod Elävän Jumalan olémassa olosta)

• opin ulkoa jonku Sikisi Pyhästä Hengestä syntyi neitsyt mariasta..... mut kiitos Herralle ja Hengelle, joka vastas rukouksiin mitä silloin  iltasin sielä kannoin Jumalan etee(ku kolttosia tekemäst kerkesin)

• Mut joka tapauksessa, korkeakirkollisesti se ois ollu hyvä juttu, mutta adhd ku on ni ei nappaa pätkänvertaa siinä iässä mikää teologia! Kunpa olisin kuullut armolahjoista, Jumalan todellisesta läsnäolosta jonka voi tuntea koko kropassa, siitä että kuivat luut saa kyytiä Pyhän Hengen kanssa viettäessä aikaa, siitä ettei ole kyse siitä kuinka hyviä olemme tai huonoja, vaan itse Hän tahtoo meidät juurikin semmoisina kuin olemme, Henki tahtoo laittaa morsiamen valmiiksi ennen kuin Ylkä tulee, ja se on armosta ja täysin Jumalan työ, ettei yksikään kerskaisi.

• On meillä sitte mahtava Jumala! Olkaa siunattuja Jeesäseuksen mahtavassa nimessä rakkaaat veljet ja siskot!

• Olen vakavasti sitä mieltä että nuoret menee baareihin jostain syystä mielummin kuin seurakuntiin.
  • baareissa saa juotavaa ja on meininkiä
  • uskon että Herralla olisi tarjottavana varastossa odottamassa Suomen sukupolvea varten paljon paremmat viinit ja vedet ja herkut kuin yhdessäkään baarissa,
  • rukoillaan että Herra asettaisi paikalleen kaikki jäsenet varpaista olkapäihin ja itse Hän saisi istua seurakunnan Päänä, meidän on kannettava Herran eteen kaikki omat avumme ja järkemme, kunnianhimomme, itsekkyytemme, puolueaidat eri hiippakuntien välilla ja ruveta laumaksi(olemme uudessa liitossa Herran kanssa emme ole liitossa Helluntai tai Vapaa srk kanssa, vaan olemme yhtä suurta perhettä velji'ä ja siskoja. Lammaslauma kuulee Paimenen äänen)  ja omat suunnitelmamme sekä asemamme ja annettava siunatun Hengen antaa sisäiselle Aatamille kyytiä
  • Kuolla itselle, ihana Jumalan armotyö Hengen operoima erikois aivo\sydän kirurgian erikoistoimenpide, hän tulee kuin liekehtivä uuni, puhdistaa kuin vahvin lipeä, sulattaa kullasta kuonan ja puhdistaa hopean
  • Uskon että Herra liikkuu ja valmistelee suomen nuorisoa vanhimmistoa, ravistelee seurakuntia, raivaa kaiken mikä seisoo Hänen tiellää, nyt on aika antaa anteeksi ja huutaa Herralle tämän sukupolven edestä
  • Kun se ihana varasto tuolla jossain Isän helmassa aukeaa ja Hänen ystävät alkavat tarjoilla Hänen valjastamana todellista Elävää Jumalaa on silloin paremmat juomat kuin yhdessäkää baarissa tai edes Lahden baareissa yhteesä.
  • mut kiitos Herralle että saamme armosta tulla armoistuimelle hyvät pahat ja rumat mukanamme, ei Hän halua vaan sun hyviä puolia käsittelyyn vaan Pyhä Henki haluaa meidät juuri tälläsinä maan matosina, vajaavaisine tiedostaen kuinka todella tarvitsemme Häntä. AAMEN

niinturha@wippies.fi  saa laittaa feedbackiä.. kaikenlaista, vaikka oikein pistää purkaen kaiken!! ;)

l