Adressi kristillisten arvojen ja uskonnonopetuksen puolesta

Antti Savolainen
Vieras

/ #66 Re:

22.06.2010 05:30

#54: Timo Torvikoski -

"Mielestäni sitä pitäisi paremminkin lisätä entisestään, jotta tämä nykyinen juureton sukupolvi saisi luottamusta ja turvallisuutta elämäänsä ja tulevaisuuteensa."

ikävää mutta totta tuo juureton sukupolvi, tosin ensin pitää olla Herraan juurtuneita ihmisiä jotta ihminen voi opastaa ketään Herran tuntemiseen ja toimia rauhantekijänä, juurruttajana, siltana, missä on paimenet(en tarkoita nyt mitää titteliä)vaan sellaiset ihmiset jotka on valmiita näkemään vaivaa naapurin huumeongelmaisen kanssa kertoakseen ja todistaakseen hänelle toisesta tiestä joka vie elämään, se on hullutus ei uskovaisen silmissä, siis vain ihmeen kaupalla voisi tuo koditon poikaparka päästä jyvälle tai jopa kalastamaan jonain päivänä itsekin.. Kiitos Herralle meidän ei tarvi tehdä taikatemppuja, ku Jumalan kanssa kulkeva ihminen ottaa uskonaskeleen puhtaasti välittämisestä niin Herra tulee ilmoittamaan itsensä, koska Hän haluaa ton yhteiskunnan silmissä hylkiön Hänen suuriin suunnitelmiin..

eli tää juureton sukupolvi(minä) pitäisi Hengessä juurruttaa imemään ainoasta oikeasta Puusta

opastaa, olla siltana Jumalan ja Hänen luotunsa välillä

Ylistys Herralle että hän avasi tien elämään pienimmästä suurimpaan