SUOMELLE OIKEUS PÄÄTTÄÄ ITSENÄISESTI SUSIKANNASTA

Vieras

/ #184 Moi.

15.07.2010 13:00

Tääl on käyny jo varmaan 179 susien puolesta puhujaa, mutta ei niitä vieläkään ole tarpeeks. Niinku äsken sanottiin niin sudet tappavat usein vain jollain tavalla sairaita saaliseläimiä, jolloin huono perimä ei siirry eteenpäin ja muunmuassa hirvieläin kannat pysyvät terveinä ja meillä riittää kasveja tästä eteenpäinkin.

Ja ihan oma vika kun pitää rakentaa jotain kaupunkeja susien elinalueille! Kai ne nyt etsii ruokaa sieltä mistä ennenkin. Ihan sama kun ruvettais yhtäkkii selittää, että: "Kaikki leijonat pitäis ampua, kaikki ketut pitäis ampua, kaikki karhut pitäis ampua, kaikki pitäis ampua. Kaikki ihmiset pitäis ampua. Nekin nimittäin syö lihaa jos ette tullu ajatelleeks. Jotkut syö jopa koiria. Ei se makkarakaan kaupan hyllylle ilmesty ilmasta."

Ja muuten, noista koirasusista. Kyllä ne mun mielestä ois pparempi idea kun täysin hyödyttömät, toimintä kyvyttömät ja jo syntyessään kuolevat ylijalostetut ryttynaamat, jotka on jo elämänsä alusta tuomittu kokemaan kaikki maailman kidutuksen muodot, eli haistaos home ja hyppää ite monttuun, tai pohjattomaan kuiluun tai vaikka johonkin ihastuttavaan suohon, jossa parveilee yhtä ihastuttavia hyttysiä. Eks ois kiva. Kaikki pääsee omiensa pariin.

Ja sinä Harri Toivonen. Muuta ite brysseliin ja jos sieltä on sudet loppu ni ota niitä kaks mukaan ja saman tien nooan arkki ja ota kaks jokaista eläinlajia mukaan. Voisit perustaa vaikka 'Suomalaisen eläintarhan'. Anna sen nimeks esim: Korkeasaari 2 ala Harri Toivonen.

Ja jos joku vetää tästä herneen nenään niin tulkaa vaan kysymään osotetta ja koputtamaan ovelle. Ottakaa haulikko ja armeija mukaan, saatatte tarvita niitä mun kettulaumaa vastaan.