SUOMELLE OIKEUS PÄÄTTÄÄ ITSENÄISESTI SUSIKANNASTA

Espoo

/ #74

06.03.2007 06:13

Jennalle,Jos toisimmekin "lemmikkimme"sinne,emme taatusti laittaisi niitä yöksi narunpäähän sudensyötiksi!!Enkä ymmärrä pätkääkään yhtäainutta koiraomistajaa joka niin tekee! Ihan edesvastuutonta.
Tai miten sen nyt ottaa,susille se on varmasti hyvä,kun ystävällisesti järjestätte snagarin,pikaruokapaikan,jossa ei tarvitse läkähdyksiin itseään juosta ruuan perässä.
Omaa koiraani en kuuna päivänä jättäisi syötiksi.Lapsille,jokaiselle,hirveää ääntä pitävät räikät mukaan.Susi on kuitenkin normaalioloissa ihmistä pelkäävä ja siinä pelossa se täytyy myös pitää.
Ilman muuta häirikkösudet pitää kaataa,mutta onko häiriköintiä se,että haluaa ruokaa?Metsämiehille joku roti,että jättävät pikkuriistaa susille.Ne kun eivät voi käydä S-Marketista hakemassa paistia,te voitte.Ottakaa sinne metsään kamerat ja käyttäkää niitä.Aseita vain tosi tilanteessa.Huvitappamista en tajua,miten joku voi nauttia TAPPAMISESTA? Ihan tajutonta,täytyy olla tosi köyhä elämä,että voi huvikseen tappaa eläviä olentoja.

Ja Markku hei.jos laitat sen sonniadressin liikkeelle,allekirjoitan heti.Siinä on tasan yhtä paljon järkeä.