Kannanotto tiukentunutta turvapaikkapolitiikkaa vastaan.

eki

/ #30 Re: Re: Korpilakia EI TIETENKÄÄN käyttöön

23.11.2016 12:17

#28: TK - Re: Korpilaki käyttöön

Näissä vaikeissa paikoissa on oikeastaan ainut järkevä vaihtoehto pitää pää kylmänä ja sydän lämpimänä.

Ihmiselle ollaan ihminen ja se sääntö koskee myös suhtautumista miehen ja naisen välisen avioliiton kannattajiin, jotka näkevät aivan aiheellisesti lapsen oikeuden isään ja äitiin meitä suomalaisia sitovana sopimusten perusteella ja muutenkin lasten tulevaisuuden kannalta parempana. Lastenpsykiatri Jari Sinkkonen, joka on pitänyt julkisuudessa esillä isien tärkeää merkitystä lapsille sekä kritisoinut sukupuolineutraalin kasvatuksen aikuislähtöisyyttä, on hänkin todellinen asiantuntija, jota kannattaa kuunnella!

Ihmiselle ollaan ihminen, niin kristityille kuin muslimeille, Suomessa.

Muslimimaissa (etenkin shiiamuslimimaissa, kuten Iranissa) tapetaan niin paljon kristittyjä, että heidän lukumääränsä on pudonnut rajusti. . Suomessa on yhdistys, joka yrittää auttaa näitä kristittyjä. Moni, jotka ovat elossa, ovat paenneet. Osa on joutunut vankilaan. Pakistilaispastorin perheineen pitäisi saada turvapaikka Suomessa. Tekaistuilla tai muuten heikoilla syillä Suomessa on saatu turvapaikkaa.

Ei oikeutta voi ottaa omiin käsiin (korpilaki), koska silloin ei ole suojaa miltään!!

Kuitenkin on Suomessakin huomioitava muslimimaissa tapahtuva kristittyjen todellinen paha ahdinko, joten ei voi lähteä yksipuoliseen tulkintaan, että vain kantasuomalaisissa olisi vaarallisia yhteiskunnan jäseniä. Näissä asioissa täytyy löytää yhteiskunnassamme sopiva tasapainoinen näkemys  ja vieläpä rauhanomaisin keinoin!

Valtiovalta ratkaiskoon perusteettomasti maassamme olevien kohtalon kuten muidenkin kohtalon ja me kansalaiset saamme rauhallisin mielin odottaa tulevaan sopivia ratkaisuja kuin Manulle illallista!