Ilotulitteet pois vapaakaupasta

/ #105 Re: Mieti ite

29.12.2011 19:15

#77: Random Tyyppi - Miettikää

"Ja eikö yhtenä ainoana päivänä koko vuodessa voi pitää sitä rakkia sisällä ja käyttää tarpeillaan vain siinä kotipihalla? Vai pitääkö oiken lähteä kävelemään kaduille että koira saa pelkäämisen aihetta ja sitten voi valitella että voivoivoi..."

Kaikilla ei ole omaa pihaa? Ja sitten kun ne pahimmat kukkahattutädit valittavat, että koiraa ei saa kusettaa kerrostalon nurkalla, kun jää lumeen ruma läntti (ja kesälläkin haisee kai??) niin pakko se on mennä sinne kadun varteen tallustamaan. Ilotulitteitahan ei saa edes ampua asutusalueella, vaan pitäisi olla joku tori, kenttä tms! Saatika ne räkänokkateinit jotka tahalteen osottelevat paukuillaan ohikulkijoita ja niitä koiria, enemmän siinä pelkää koiran omistaja kuin koira!! Ja nimen omaan se on ampujien vika kun käyttävät ilotulitteita väärin (en yleistä, mutta valitettavan moni). Tuletko sinä sitten siivoamaan koirani kuset ja p*skat nurkistani kun se ei voi rauhassa tehdä niitä ulos kun pelästyy ja tarpeiden teko jää kesken??